Swift

Człowiek renesansu

W swoim życiu, co prawda dość krótkim bo tylko 17,5 roku, miałam kilka blogów. Zawsze ciągnęło mnie do pisania: o swoich pasjach, przemyśleniach na ważne dla mnie i dla świata tematy lub o czymkolwiek innym, co przyszło mi do głowy. (Z perspektywy czasu oczywiśćie uznaje te wpisy za niedojrzałe i najchętniej sprawiłabym żeby zniknęły, ale to chyba każdy tak ma z rzeczami, które stworzył kilka lat wcześniej). Jednak nawet wtedy czegoś ciągle mi w tych blogach brakowało, nie byłam z nich zadowolona i czułam, że nie do końca odzwierciedlają one to, jaka naprawdę jestem. Możliwe, że w tamtym czasie jeszcze nie wiedziałam kim jestem i czego chcę, dopiero się odnajdywałam, zresztą-jak każdy młody człowiek- nadal to robię, rozwijam się i często nie wiem czego chcę (wcale nie ma na to wpływu to, że jestem kobietą, wcale...). W  końcu chyba jednak wiem co najbardziej w tych blogach było nie tak. Brakowało mi połączenia w nich moich pasji i zainteresowań,a mam ich jednak kilka. Jestem takim człowiekiem renesansu, który interesuje się różnymi rzeczami i rozwija się w nich, nie jestem w stanie skupić się tylko na jednej rzeczy. Jednak zwykle przy pisaniu bloga skupiałam się na jakimś jednym aspekcie: albo były na nim TYLKO opowiadania, albo TYLKO przemyślenia na różne tematy, a o swoich pasjach, które uwielbiam, nie wspominałam prawie wcale, z perspektywy czasu nie jestem w stanie ogarnąć, dlaczego tego nie robiłam. Przecież interesuje się wieloma innymi sprawami: taniec, muzyka, sztuka, fotografia... Na szczęście w końcu nadszedł ten moment, gdy w mojej głowie zapaliła się żaróweczka: "A jakby tak się zająć tym, co najbardziej kocham i połączyć to ze sobą i nie ograniczać się? Po co się ograniczać, przecież mogę wiele." Sam ten pomysł i to, że znów zaczęłam pisać, sprawia mi ogromną radość, bo w końcu co jest ważniejszego od robienia tego,co się lubi i korzystania z możliwości, jakie daje nam życie i internet?

Skoro już nakreśliłam Wam, co tu robię, nadszedł czas bym się przedstawiła. Jestem Emilia, pseudonim artystyczny "Milia" i jak już wspomniałam jestem człowiekiem renesansu. Zajmuję się głównie wszystkim tym, co artystyczne. Co będzie się pojawiać na tym blogu, na razie nie będe zdradzać, żeby nie psuć niespodzianki i potrzymać Was trochę w niepewności, ale na pewno będzie kreatywnie, inspirująco i artystycznie, a przynajmniej taki jest plan. Artyści przeważnie są zakręceni i nieprzewidywalni. Taka jestem i ja, mimo kształcenia się w liceum na profilu mat-fiz-ang, (co ja robię ze swoim życiem...) ;) I mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie

Także tego.. do następnego wpisu!
Edit: Jeśli chcecie być na bieżąco z nowymi postami to zapraszam do polubienia strony na facebooku.                     https://www.facebook.com/brokatowepastele/



You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images